julialindstrommm

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av julia - 8 juli 2011 16:16

Har inte orkat skriva nå i veckan har inte riktigt haft tid och ork.

Men Amanda sov här söndag till måndag och måndag morgon for vi till stan det vart shopping jag hitta presenter och en kofta och ett linne bland annat. Sen på kvällen for jag till min kusin och var där hela kvällen.


Sen på tisdag var vi och fira Evelina som har fyllt år det vart god mat och härliga vänner, lite spel och prat! Sen följde Evelina hem hit och sov här.


Onsdag morgon for vi till Ida jag Evelina och Amanda, då fyllde hon hela 15 år. Efter en båttur fika och trevlig heter körde vi hem moppe i regn och åska riktigt obehagligt faktiskt. Sen på kvällen for jag och Amanda och var med Emil och Joel vi körde lite båt sen for vi till Ida en sväng till och fick lite fika. Sen sov jag och Amanda i deras husvagn.


Torsdag mitt på dan for jag till Olivia hon hade jag inte träffat på länge så det var behövligt, vi sola bada och prata ut! Sen kom Patrik och Adam förbi på en kaffetår. Efter det tog jag och Olivia mopparna ner på byn till Emil, där dom andra var vi åkte båt och vatten skidor eller inte jag men.


Och idag har jag och Moa följt med Susanne och Mats till min mormor i arvidsjaur hitta en bikini och ett linne. Kvällen har jag ingenaning om hur den slutar men det lär vi nog se.


Bilder från veckan kommer senare i helgen.


HaDetBraPussOchKram!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards