julialindstrommm

Alla inlägg under juni 2011

Av julia - 30 juni 2011 23:15

Igår vart det en härlig dag i södra hos john, vi sola och bada hela dagen så lite bränd har jag blivit... Vi åkte även ring eller vad det kallas och så körde boysen skoter men dom sänkte den så då vart det att skruva. Sen på kvällen tog vi oss en fisketur på älven eller ja det var meningen att fiska men det blev bara en båt tur men det var också mysigt. Efter våran båt tur for vi till emil och grilla korv och åt massa gott!


Jag har även varit utan telefon i två dagar!!!!!!! jag glömde bort min pinkod så idag gick jag och spärrade upp den. Sen for jag till påle och bada med ida trevligttrevligt! :) Nu ikväll har jag och amanda kört lite moppe varit i selholmen och hos hennes faster!


Kommer inte skriva nå i helgen för imorgon far jag till piteå och sover där hela helgen under psg!



                           

vart inte bara en bild!

puss



Av julia - 29 juni 2011 00:20

Var ett bra tag sen jag skrev sist.. Men det har inte hänt så mycket annat i mitt liv, det är ungefär som dom andra dagarna. Vi hade iallafall trevligt på midsommar vi for ut med flotten och bada och myste på! :)


Idag har jag skaffat linser!!!!!!!

Känns lite konstigt men jag vänjer mig väl, det är ett himla bök att få in och ut dom. Känner mig också väldigt konstig i dom har ju haft glasögon i sisådär 8 år!


Ikväll har vi varit till John där vi grilla mat och åkte ut med flotten och bada. Blir att fara dit imorgon med tror jag tar med mig kameran då så ni kanske får er någon bild! :)


  

no glasses!



sovgott! <3

Av julia - 24 juni 2011 15:24

 

 


Av julia - 24 juni 2011 15:21

Efter många om och om igen så blir det så att jag far till John ikväll blir nog jätte bra! :)


Annars har jag inte så mycket mera att säga, ha en bra midsommar! puss

:)

Av julia - 23 juni 2011 16:51

som sagt, det blev en moppe tur bland annat igår, vi sov i amandas husvagn trevligt trevligt! :) blir en sommarkväll att minnas som vi måste göra om! :D hehe


Idag har jag hunnit vara med ida vi har strosat runt på byn mest :) har inte så mycke mera att säga...




 

 

hörs!

Av julia - 22 juni 2011 18:08

jag hitta mig nya glasögon till moppe hjälmen och lite smink i piteå.

nu väntar jag på att mandapanda ska komma, har ingenaning vad vi hitta på att göra men det blir väl någon moppetur skulle jag kunna tänka mig :)


  

....

Av julia - 22 juni 2011 10:26

kan det inte sluta regna går ju fasen inte göra nå alls.. hade tänkt fara ut och springa nu men då börja de ju såklart att regna.


Idag blir det att fara till piteå och göra nya pass, kanske blir lite shopping med! :)


  


hörs!

Av julia - 21 juni 2011 12:26

headern är bara tills vidare, jag måste ju själv börja vänja mig att se mig utan glasögon! Men den får sitta kvar tills vidare, nu ska jag gå och göra mig klar sen ska jag till sjukgymnasten.


puss!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards