julialindstrommm

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av julia - 20 juni 2011 22:59

Det var igår jag konfrimerade mig, det började klockan 11 vi spelade typ en pjäs och sjöng. Då det var klart for min släkt hem hit och då vart det fika och presenter. Jag fick smycken pengar och så ska jag få linser! Det vart en lyckad dag! :)


bilder från konfirmationen och lite annat!


             

         

     

och med det säger jag godnatt! :)

Av julia - 20 juni 2011 18:14

På examens kvällen åkte jag till gotland med konfan, vi åkte buss till stockholm sedan färja över till gotland. Påvägen hem for vi till stockholm och fick på grönan en dag. Vi var i gotland i en vecka och hade det mycket trevligt där.

Ett tjej gäng i gotland kan ju inte bli bättre :)


Vi har cyklat shoppat sovit ätit hela dagarna underbart!


 

 

 

 

 

 

 

 

             

 

 


 

   

 

 Pusshej/ julia



Av julia - 20 juni 2011 17:24

Vaknade att ett sött sms från min vän Ida, hon frågade om jag ville ha främmande så hon och evelina kom och höll mig lite sällskap :)


Det var gode länge sen evelina for men ida for nyss :) hehe..

Ikväll vet jag inte vad det blir att göra ska försöka ta mig orken att ladda upp bilderna från gotland på datorn så håll dom kommer kanske ikväll :)


Haha hitta några gamla bilder på jag och ida! :) riktigt vackra..

  


  


  


Sen har vi ju även dagens vackra bilder :)             

Av julia - 20 juni 2011 13:01

Hej julia lindström heter jag som ni kanske förstår på mitt namn, jag är 15 år och bor i älvsbyn. Vad mer har jag att säga? ingenting


Jag har haft ett par bloggar men jag brukar inte orka blogga så mycket men vi får väl se hur det blir nu ;)


  


hejdå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards